Sensiz Yine Bu Akşam (İsmet Nedim)


Erol Özbayram

SENSİZ YİNE BU AKŞAM

SAMSUN MUSİKİ CEMİYETİ Haziran 2010 “İSMET NEDİM SAATÇİ” özel konserinden Kesit

Beste:İsmet Nedim

Solist: Murat Gülban

Ara Taksim : Erol Özbayram

Bestekarlarımızdan Sn.Erol Özbayram bu konserden kısa bir süre sonra bir trafik kazasın da vefat etmiştir.Nur içinde yatsın.Toprağı bol olsun.

Samsun Musiki Cemiyeti

    Yönetim Kurulu

Bağlantı Linki: http://youtu.be/6QjgeBAbEQ4

1 comments on “Sensiz Yine Bu Akşam (İsmet Nedim)

  1. sayin Erol Özbayrami tanimak elini öpmek nasip olmadi mekani cennet olsun dünyada biraktigi cok degerli emanetleri var tanisamadik ama cok saygi duydugum cok özel bir kisilige sahip oldugunu taniyanlardan defalarca duyuyorum

Değerli zamanınızı ayırarak yorum yaptığınız için teşekkür ederim.Yorumlara en kısa zamanda cevap verilecektir.