Hasan ASLAN Bin Hüzün Çöktü Yine


Hasan Aslan

Hasan ASLAN – Bin hüzün çöktü Yine

SAMSUN Musiki Cemiyeti

Sadettin KAYNAK Özel Konseri

Söz: Dr.Rahmi DUMAN

Makamı: Hüzzam

Taksim: Yaşar SAĞLAM (Kaanun)

Bin hüzün çöktü Yine gönlüme akşamla Benim

Ülfetim var nice yıldan beridir gamla Benim

“Dönerim bekle beni sen” deyiver, Dönme Yine

Bumir ümit güneş ne Olur Kalbime Bir damla Benim

Değerli zamanınızı ayırarak yorum yaptığınız için teşekkür ederim.Yorumlara en kısa zamanda cevap verilecektir.

